poezie...

Posted by joanna On joi, 20 mai 2010 0 comentarii

Rascolind printre vechile sertare am gasit biletele,oracole,caiete cu mesaje de la colegi ...si mi-am regasit caietele de poezii...recitindu-le, am zambit gandindu-ma la vocabularul sarac si la gandirea inocenta,insa acum realizez ca desi m-am maturizat, am aproape aceleasi idei despre viata...si m-am gandit sa va arat ce preocupari aveam acum vreo4-5 ani...

Intrebari

De ce privim in zari gandindu-ne departe?
De ce se misca crengi cand vantul tare bate?
De ce suntem hoinari pe drumurile vietii?
De ce cadem in plase din ironia sortii?

De ce gandim la viitor cand trecutul e-aproape?
De ce dormim cuminti numai pe timp de noapte?
De ce cand e-ntuneric luminile se-aprind?
De ce in departare vezi stelele sclipind?

De ce iubim continuu,fara incetare?
De ce e lumea plina de-ntrebari,nu de visare?
Fara-ntrebari viata nu ar mai exista:
N-ai mai avea motiv sa cauti,te vei intrista.

Privirea-i oarba cautand in gol far-a vedea,
Gasind un suflet rece ce nu mai credea
In lucruri minunate,in vreun secret ascuns,
Caci va sti totul neavand intrebari de pus...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu