Ei...

Posted by joanna On joi, 6 mai 2010 0 comentarii

Revenind la prieteni,realizez ca mie imi sunt indispensabili..

.sunt constienta ca sunt o persoana prea slaba si sensibila ca sa nu am nevoie de ei,de sufletele care-mi sunt alaturi...am un prieten care ma asculta,care sufera alaturi de mine,care ma intelege si ma lasa sa-mi descarc amarul...am un prieten care ma asculta si care apoi ma face sa uit de tot,care nu ma lasa sa ma gandesc la nimic rau,care are grija de mine si ma face sa rad...am o prietena care ma asculta si care ma intelege chiar daca nu-mi stie detaliile,pentru ca am crescut impreuna si pentru ca ne-am dezvoltat gandirea impreuna si pentru ca stie ca oricat m-as schimba imi ramane acelasi suflet...am o prietena care ma asculta si care ma incurajeaza desi nu mai stie multe lucruri despre mine,e suficient sa stie ca mi-e prietena si ca am nevoie de ...sprijin...

Sunt ei,cei 4 ingerasi pazitori ce roiesc in jurul meu,unii mai departe,altii mai aproape...unii cu gandul la mine mai des,altii mai rar...si sunt atat de diferiti si impreuna au calitatile si defectele mele...din fiecare am cate ceva si sunt mandra ca sunt ai mei,unici si dusi cu pluta uneori...PRIETENII MEI.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu