o foarte scurta prezentare...

Posted by joanna On marți, 9 martie 2010 1 comentarii



Buuun.Ca sa nu incep precum Carina cu un post direct...sa zicem ca prefer intai sa ma prezint.Ioana,Iasi,colega cu Mut si Carina...el,one of my best friends...iar ea...la fel:))

Pentru ca nu prea am chef sa ma descriu...am sa incep sa vorbesc chiar despre prietenii nostri cei mai buni...si nu ma refer la animale,desi ele sunt de mii de ori mai loiale...

Cred ca oricine are macar un prieten apropiat...acea persoana careia i te confesezi,care te asculta si te sfatuieste,in care ai incredere si care stii ca te va ajuta la nevoie...acea persoana pe care o ajuti neconditionat,pe care o cunosti mai bine decat te cunosti pe tine insuti...

Am avut multi prieteni de genul asta...dar de fapt m-am inselat...doar i-am crezut prieteni...si nu cred ca exista cineva care sa nu fi patit vreo faza aiurea cu un asa-zis prieten...ce e mai trist e ca iti pierzi increderea in oameni si te inchizi in tine...am invat sa fac invers...vorbesc deschis si despre orice cu oricine,fara sa ma ascund...multa lume nu intelege cum poti vorbi atat de simplu si natural despre asa-zisele subiecte tabu...nu inteleg ce-i asa de greu sa recunosti daca mai esti sau nu virgin/a...ce-i atat de rusinos in a vorbi despre asta?in fine,asta e alta problema la care voi reveni mai tarziu...

Continuand cu cei mai buni prieteni pot spune ca am vreo...4!E destul de ciudat pentru ca de obicei exista doar o persoana fata de care poti vorbi despre orice gand din mintea ta...eu am 4...si ma simt mandra pentru ca a spune cuiva neczurile tale nu e atat de greu,o poti face in fata oricui...mai greu e insa sa fii si tu in stare sa-ti ajuti prietenii cand au nevoie,sa-i sprijini si sa le fii alaturi...
Am 2 prietene bune pe care le vad foarte rar...dar daca nu vorbesc cu una din ele un an,cand ne intalnim si vorbim e ca si cum nu ne-am vazut de ieri...pentru ca prietenii adevarati asa sunt si e greu de explicat cum se intampla sa-i gasesti...Din cei 4,doua sunt fete iar 2 baieti...si aici iar nu poate nimeni intelege cum o fata poate avea prieteni baieti...si ghici:se poate!si pot spune chiar ca ma inteleg mai bine cu ei decat cu fetele...n-as putea sa explic de ce dar asa e...
Multa lume zice ca relatia de prietenie dintre o fata si un baiat ajunge in cele din urma la dragoste(cel putin din partea unuia din ei)...nu zic nici nu nici da pentru ca orice e posibil...dar daca ar fi asa,care e tragedia?Cate persoane nu se casatoresc tocmai cu cel/cea mai bun/a prieten/a?tocmai pentru ca se cunosc atat de bine...si mie mi se pare chiar ok...adica...odata ce eu zi de zi vorbesc cu omul ala despre parerile,sentimentele,gandurile mele...ii cunosc gandurile,problemele pe care le-a avut si il cunosc ca persoana...de ce e gresit sa fie mai mult?

To be continued cred...pentru ca mi s-au amestecat gandurile si nu mai stiu ce sa scriu sa intelegeti ceva...

PS:presimt ca dupa postul asta voi rade putin cu unul din cei mai buni prieteni...baieti :))

1 comentarii:

Mutulica2 spunea...

Cica o scurta prezentare, mama mama. Interesant post-ul. Astept si altele cu interes

Trimiteți un comentariu