O zi de scoala

Posted by Adrian Ilinca On luni, 15 februarie 2010 1 comentarii



Azi, prima zi de scoala din saptamana. Din cauza bacalaureatului ne-a mutat in alta clasa. Cum eu fac parte dintr-o clasa de "nebuni", ce ne-a venit in cap? Sa jucam lapte gros. Din pacate, am in clasa 3 colegi "VOLUMINOSI" dintre care 2 au jucat. Unul era in echipa cu mine si unul in cealalta echipa (adica am vrut sa echilibram). Eu sunt slab (65 kg la 1.87m). Intr-o runda a jocului cand echipa noastra stateam ca sa sara ei pe noi, au sarit tot 3 pe mine. Urlam ca sa reusesc sa ii tin, si i-am tinut dar cu urmari care s-au simtit la 2 minute dupa ce au sarit ei. Dureri de spate care si acum ma chinuie :)). Din pacate nu am ghicit numarul si am mai stat odata. Urmatoarea data au sarit tot pe mine dar n-au sarit bine si au cazut. Partea haioasa aici au fost pantalonii colegului care s-au rupt intre picioare din spate pana in fata. Sa vezi acum prin scoala cautare de pantaloni :lol: . Pacat ca nu am filmat joaca noastra, ati fi ras cu lacrimi. Urmatoarea, nu stiu cand va fi deoarece ma omoara spatele, va fi filmata.
Ca sa va faceti o idee despre lapte gros, in caz ca nu stiti, atasez un video.

1 comentarii:

Eca4you spunea...

mai mut mai....fi t-ar blogul...vreau o sectiune speciala in care sa discutam despre "profesoara noastra pfererata"...stii tu domnishoara avatar...poata maine dau si eu un comentariu mai dragutz...si la capra cum te descurci?..de la bitch mik from the same class:P

Trimiteți un comentariu