Ce este dragostea?

Posted by Adrian Ilinca On joi, 25 februarie 2010 2 comentarii



In urma votului, am vazut ca multi sunteti sau ati fost indragostiti asa ca am decis sa fac o discutie despre dragoste. Ce este dragostea? Nu cred ca exista un raspuns despre ce este dragostea, deoarece clar nu e o stiinta ca sa ii poti da definitia. Pentru mine, dragostea este ceva inexplicabil de frumos si de minunat. Ce poate fi mai placut decat sa stai cu persoana iubita undeva doar voi 2, eventual sa fie noapte, cer senin, usor cald. Nimic nu se compara cu sentimentele pe care le simti cand iubesti cu adevarat.
Sa revenim. Va intreb pe voi. Ce este dragostea? Astept raspunsurile voastre sub forma de comment-uri.

2 comentarii:

Joanna spunea...

Pffff...nu prea am chef sa scriu...dar pot sa iti spun ca dragostea e de muuuulte feluri...e dragostea aia nebuna de la inceput c fluturasi in stomac si roseata in obraji...e dragostea pe care o simti pentru celalalt pentru ca te cimpleteaza,sau pentru simplul fapt ca exista...e dragostea din obisnuinta cand dupa ani si ani inca il/o iubesti,de cele mai multe ori nu ca la inceput...e dragostea inocenta cand ti-e frica sa va tineti de mana...e dragostea carnala cand abia astepti sa simti trupul celuilalt langa al tau...e dragoste...e acelasi sentiment in fiecare situatie,doar ca difera...cel putin asa cred eu...

Mutulica2 spunea...

AI dreptate. Eu cred ca dragostea difera si de faptul cum iti construiesti relatia. La inceput e dragostea aia nebuna prin care trec eu acum dar dupa aia difera in functie de cum o faci tu sa fie. Cel putin asa cred eu.

Trimiteți un comentariu